Afbeeldingen databank voor iedere opleiding

biedt toegang tot meer dan 3 miljoen rechtenvrije afbeeldingen, van de collecties van The Bridgeman Art Gallery, Dorling Kindersley Images, Getty Images, Ingram Publishing, the National Geographic Society en the Natural History Museum (Londen).

• Alle afbeeldingen zijn vrij van rechten voor niet-commercieel, educatief gebruik,
  • voor docenten: in lesarrangementen, opdrachten, presentaties en LMS;
  • voor studenten: in opdrachten, verslagen en projecten,
  • bron vermelden is eenvoudig dankzij functie 'Cite' bij iedere afbeelding.

Zoeken in Image Quest

De collectie doorzoek je door zoekterm(en) in de zoekbalk in te typen of je bladert door de voorgestelde albums en projecten.

De getoonde afbeeldingen kan je vergroten of verkleinen en filteren op vorm van de afbeelding of collectie van oorsprong.

Afbeeldingen bekijken en collecties maken

Interessante afbeeldingen kan je verzamelen in 'My Images'.

De afbeeldingen worden bewaard in 'My Images' zolang je de zoeksessie op je computer niet afsluit.

Wil je de verzamelde afbeeldingen bewaren, kijk dan bij Afbeeldingen opslaan.

Om meerdere afbeeldingen tegelijkertijd te bewaren gebruik de functie 'Select Multiple Images'.

Afbeeldingen opslaan

Om verzamelde afbeeldingen opslaan kan je account aanmaken bij Britannica Image Quest.

In de permanente collectie 'My Images' kan je folders maken om je afbeeldingen in te bewaren.

Verwante informatie

[anchornavigation]